مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان:

تاسیسات گردشگری در ماه مبارک رمضان رصد می شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، گفت: نظارت ها بر همه تاسیسات گردشگری و سایر صنوف خدماتی در روزهای ماه مبارک رمضان تشدید می یابد.

تصویر تاسیسات گردشگری در ماه مبارک رمضان رصد می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، طرح بازدید نظارتی مشترک از تاسیسات گردشگری استان شامل (واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی) از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، دامپزشکی و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد که در همین راستا و طی دو هفته اول ماه رمضان ۱۰۰ مورد بازدید صورت گرفته است.

وی افزود: ابلاغ دستورالعمل به اصناف مختلف به‌ منظور اهتمام بیشتر و نصب موارد قانونی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در انظار عمومی، اعمال نظارت دقیق نسبت به عملکرد اصناف به‌ویژه هتل‌ها، رستوران‌های داخل شهری، اغذیه‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها است.

این مسئول بیان کرد: واحدهای خدماتی در شرایط قرمز از لحاظ سطح‌بندی کرونا صرفاً به‌ صورت بیرون‌بر فعالیت خواهند داشت و هیچ واحدی نباید نسبت به ارائه سرویس در محل اقدام کند.

ارجمند ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه سلامت، پروانه بهره‌برداری معتبر، کارت سلامت مدیر و کارکنان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ... از شرایط فعالیت واحدهای خدمات‌رسان به‌ صورت بیرون‌بر در ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: رعایت شئونات اسلامی و حرمت این ماه مبارک، یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام، علاوه بر نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا است.

منبع: ایسنا

285940