سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

خطوط ارتباطی، در ایام انتخابات برقرار می ماند

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از انجام هماهنگی لازم برای پایداری خطوط ارتباطی استان در ایام انتخابات خبر داد.

تصویر خطوط ارتباطی، در ایام انتخابات برقرار می ماند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حامد سرائی با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان برقراری ارتباط پایدار و افزایش کیفیت آنتن دهی در شهرها و روستاها را ضروری دانست.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ضمن اشاره به برنامه‌های پیش رو در سال جدید، ادامه روند توسعه پهن باند سیار در روستاهای استان و برخورداری همه روستاها از خدمات اینترنت پرسرعت را از جمله اقدامات با اهمیت برشمرد و توجه به برنامه‌های بخش فناوری اطلاعات را اصلی‌ترین دغدغه در سال جدید عنوان کرد.

وی با تاکید بر آمادگی و برنامه‌ریزی برای انتخابات پیش‌رو در شبکه ارتباطی استان گفت: هماهنگی لازم با مدیران استانی مرتبط به منظور انجام تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بر بستر شبکه‌های ارتباطی اندیشیده شود تا در زمان برگزاری انتخابات کوچکترین خللی به وضعیت پایدار شبکه وارد نشود.

سرائی به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مدنظر توسط دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان شامل ارتباطات زیرساخت، پست بانک، پست، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مخابرات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و انجمن دفاتر پیشخوان انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: از جمله این اقدامات توسعه خدمات الکترونیک، توسعه شبکه فیبر نوری و تقویت زیرساخت‌ها، تصویب سند راهبردی IT و ICT، پایش مداوم کیفیت خدمات ارائه شده توسط اپراتورها و شرکت‌های FCP در سطح استان و پایداری خدمات در شرایط همه گیری بیماری کرونا و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال روستایی است که انجام خواهد شد.

منبع: فارس

285906