تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC) ؛ پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت

پس از شکست مقاومت متعلق به الگوی اصلی در نمودار 4 ساعته، لایت کوین طی 24 ساعت گذشته ، در یک رنج قیمتی محدود معامله می شود. درعین حال ، تعداد هولدرهای بزرگ این رمزارز در هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است که نشان می دهد نهنگ ها از پوزیشن های خود سود می برند.

تصویر تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC) ؛ پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت

به گزارش سایت خبری پرسون، اگرچه سطح قیمت 300 دلاری برای لایت کوین قابل انتظار است، اما با شکل گیری الگوی کنج کاهشی، این رمزارز با یک فشار فروش مواجه است.
الگوی کنج کاهشی در تایم فریم 4 ساعته با اتصال سقف های پایین تر قیمت وکف های پایین تر آن به دو خط روند همگرا ترسیم می شود. هدف شکست این الگو 300 دلار است و هنوز به آن نرسیده است.

نمودار 4 ساعته جفت ارز LTC / USD

الگوی IOMAP، نشانگر یک ناحیه ی مقاومتی قابل توجه بین 265 الی 273 دلار است که در آن ناحیه، 50,000 آدرس 1.4 میلیون لایت کوین خریداری کردند. شکست بالای این سطح قیمت لایت کوین را به سمت هدف 300 دلاری سوق خواهد داد.

LTC IOMAP chart

از طرف دیگر، به نظر می رسد هولدرهای بزرگ لایت کوین امید خود را از این دارایی دیجیتال از دست داده اند و این نشانگر یک روند نزولی است. درحال حاضر تعداد نهنگ های دارای 100,000 الی 1,000,000 لایت کوین در ماه آوریل (فروردین) از 118 به 106 کاهش یافته است.

LTC Supply Distribution

الگوی IOMAP نشان می دهد که محدوده ی قیمتی بین 257 الی 242 دلار، یک ناحیه حمایتی مهم است. شکست به زیر این منطقه می تواند منجر به کاهش قیمت لایت کوین به سطح حمایت مهم بعدی در 227 دلار شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: fxstreet

285786