ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد

ارتش رژیم صهیونیستی برای تنش‌های احتمالی درخصوص تعویق احتمالی انتخابات فلسطین که قرار است امروز، پنج‌شنبه اعلام شود، به حالت آماده باش درآمد.
تصویر ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد

به گزارش سایت خبری پرسون، در گزارش رسانه‌های اسرائیلی آمده است، انتظار می‌رود، محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین تعویق انتخابات قانون‌گذاری و ریاست تشکیلات خودگردان را که قرار است ماه آینده میلادی برگزار شود، اعلام کند.

طبق گزارش این شبکه، فرماندهی جنوب ارتش رژیم صهیونیستی عملا آماده تنش‌های مرزی با غزه و نظارت از نزدیک بر تحولات بین فلسطینی‌هاست در حالی‌که نامزدهای لیست‌های مختلف انتخاباتی مقابل مقر کمیته انتخابات مرکزی فلسطین در غزه روز چهارشنبه در اعتراض به تعویق احتمالی انتخابات تظاهرات کردند.

این در حالی است که برای پنجمین روز متوالی به رغم تجاوزات اسرائیل جمعی از ساکنان قدس به سمت مسجد الاقصی حرکت کردند و در مقابل باب العامود مستقر شدند و پرچم‌های فلسطین را در دست داشته و شعارهایی علیه اشغالگران سر دادند.

از هفته پیش درگیری‌هایی بین پلیس اسرائیل و تظاهرکنندگان فلسطینی به عنوان بخشی از درگیری‌های گسترده‌تر بین یهودیان افراطی و ساکنان عرب قدس درگرفته است.

285720