رییس فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با پرسون؛

امیدوارم با سه سهمیه راهی المپیک شویم/ مسابقات لیگ بعد از بهتر شدن شرایط کشور ادامه پیدا خواهد کرد

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: ما تابع شرایط کشور هستیم و هر زمان که اوضاع بهتر شود و فدراسیون پزشکی و ورزشی شرایط را مناسب پیش بینی کند ادامه رقابت‌های لیگ را برگزار خواهیم کرد.
تصویر امیدوارم با سه سهمیه راهی المپیک شویم/  مسابقات لیگ بعد از بهتر شدن شرایط کشور ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، نیما عالمیان، عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران چندی پیش در دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک که در منطقه آسیای میانه (قطر) برگزار شد مقابل حریف ازبکستانی خود به پیروزی رسید و برای دومین دور متوالی سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست آورد.

مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز درباره دیگر شانس های ایران برای حضور در توکیو 2020 در گفت و گو با پرسون اظهار کرد: در بخش بانوان که ما سهمیه‌ای نداریم اما برای بخش مردان امیدواریم یک سهمیه دیگر به ما اضافه شود. بعد از برگزاری مسابقات قاره‌های آمریکا و اروپا و اقیانوسیه به امید خدا نوشاد هم بتواند به نیما اضافه شود تا بتوانیم در بخش بازیکنان دو سهمیه را در توکیو داشته باشیم.

وی افزود: البته در کنار سهمیه بازیکنان ما یک سهمیه در بخش داوری هم کسب کردیم که با حمایت تیم و تلاش خانم رضایی این هم اولین سهمیه‌ای بوده که خانم‌ها در ادوار گذشته داشتند. خوشحالم که با وفاق و همدلی خانم رضاییاین کار مدیریت شد و کشورمان توانست این بانوی محجبه را هم در مسابقات المپیک 2020 توکیو داشته باشد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان با اشاره به لغو ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: قرار بود پس از تعطیلات نوروز پلی آف مسابقات را برگزار کنیم. اما متاسفانه پیک جدید کرونا مانع از این کار شد. در این رابطه ما تابع شرایط کشور هستیم و هر زمان که اوضاع بهتر شود و فدراسیون پزشکی و ورزشی شرایط را مناسب پیش بینی کند ادامه رقابت‌ها را برگزار خواهیم کرد.

284670