فرماندارکرمانشاه:

65 داوطلب برای انتخابات شورای شهر احراز صلاحیت شدند

در مجموع ۳۱۲ نفر در شهر کرمانشاه و شهرهای تابعه شهرستان برای ششمین دوره انتخابات شورای شهرها ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۶۹ نفر احراز نشده، ۲۶ نفر انصراف قطعی داده و مابقی تایید صلاحیت شده اند.
تصویر 65 داوطلب برای انتخابات شورای شهر احراز صلاحیت شدند

به گزارش پرسون، فرماندار کرمانشاه گفت: ۶۵ نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر کرمانشاه احراز صلاحیت نشدند.

فضل الله رنجبر فرماندارکرمانشاه، در گفت وگویی اظهار کرد: از مجموع ۲۴۰ نفری که در شهر کرمانشاه برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند، صلاحیت ۶۵ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان احراز نشده است.

رنجبر اضافه کرد: همچنین ۷۲ نفر در شهرهای تابعه شهرستان کرمانشاه شامل شهرهای ماهیدشت، هلشی، کوزران و بیلوار داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شده بودند که صلاحیت چهار نفر از این افراد هم احراز نشده است.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: در مجموع ۳۱۲ نفر در شهر کرمانشاه و شهرهای تابعه شهرستان برای ششمین دوره انتخابات شورای شهرها ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۶۹ نفر احراز نشده، ۲۶ نفر انصراف قطعی داده و مابقی تایید صلاحیت شده اند.

رنجبر با اشاره به ادامه دار بودن روند تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراها در هیئت نظارت استان مستقر در استانداری، گفت: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، داوطلبین انتخابات شوراها که در هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان تایید صلاحیت نشده اند، از نهم تا 12 اردیبهشت و به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را تحویل داده تا در یک بازه زمانی 10 روزه روند بررسی صلاحیت ها انجام شود و 24 اردیبهشت نتایج قطعی هیئت نظارت استان توسط فرمانداران به داوطلبین انتخابات شوراها ابلاغ خواهد شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه

285631