کشف بیش از ۲۰۴کیلوگرم مواد مخدر در نایین اصفهان

ماموران انتظامی نایین در شرق استان اصفهان موفق به کشف بیش از ۲۰۴کیلوگرم حشیش و تریاک از کوله بران مواد مخدر و ۲ دستگاه خودروی عبوری شدند.
تصویر کشف بیش از ۲۰۴کیلوگرم مواد مخدر در نایین اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، سرگرد هادی کیان مهر فرمانده انتظامی نایین اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از انتقال یک محموله موادمخدر به صورت کوله‌بری در یکی از راه‌های فرعی این شهرستان آگاه شدند و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران با شناسایی محل تردد کوله‌برها در نقاط فرعی و دور افتاده به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند۴ کوله‌بر نزدیکی جاده قصد تحویل دادن موادمخدر را به یک موتورسیکلت سوار دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: متهمان با مشاهده ماموران محموله را رها کردند و متواری شدند که ماموران انتظامی موفق به کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک شدند.

وی تصریح کرد: ۴ نفر از متهمان با اقدامات پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سرگرد کیان مهر ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر ۵۹ کیلو و ۳۴۰ گرم حشیش از ۴ کوله بر اطراف بیابان‌های نایین کشف کردند.

وی افزود: همچنین در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو عبوری ۵۴ کیلو و ۸۰۸ گرم تریاک که در باک یک دستگاه وانت و یک سواری جاسازی شده بود،کشف شد.

وی گفت : در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

منبع:مهر

285542