سلیمی:

رفع خلاءهای قانونی برای نظارت بر عملکرد شوراها توسط مجلس

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: مجلس خلاهای قانونی برای نظارت بر عملکرد شوراها را برطرف خواهد کرد تا دیگر شاهد اتفاقات ناخوشایند در این نهاد نباشیم.
تصویر رفع خلاءهای قانونی برای نظارت بر عملکرد شوراها توسط مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون،علیرضا سلیمی به نظارت برعملکرد شوراها اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات به بوجود آمده در شوراها به خلاهای قانونی بازمی‌گردد و بخشی نیز به دلیل این بوده که هئیت عالی نظارت و هئیت نظارت استانها و شهرستانها در دوره گذشته مطلوب عمل نکردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: متاسفانه در دوره گذشته انتخابات شوراها، استعلام برخی از کاندیداها منفی شده بود، اما آنها را مورد تایید قرار دادند که همه این مشکلات در حوزه شهری به عملکر ضعیف هئیت نظارتها بازمی‌گردد.

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: مجلس خلاهای قانونی برای نظارت بر عملکرد شوراها را برطرف خواهد کرد و نظارت‌ها باید قاعده مند شود چرا که اقدامات سلیقه ای باعث خسارت هنگفتی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: عملکرد شوراها باید به دقت بررسی شود تا نتوانند به بیت المال دست درازی کنند؛ چرا که اتفاقات این چند سال اخیر در شوراها باعث دلسردی مردم به این نهاد شده است.

سلیمی اظهار کرد: قطعا؛ هئیت‌های نظارت در این دوره از انتخابات شوراها بررسی صلاحیت افراد را با جدیت دنبال خواهند که دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر اختلاس و امثالهم نباشیم.

منبع: خانه ملت

285539