سخنگوی شورای شهر همدان:

به عملکرد شورا و شهرداری در مجموع نمره ۱۵ می دهم

سخنگوی شورای شهر همدان گفت: به شخصه اگر بخواهم به فعالیت ها و اقدامات شورای شهر و شهرداری در مجموع نمره بدهم از ۲۰ نمره ۱۵ می دهم.
تصویر به عملکرد شورا و شهرداری در مجموع نمره ۱۵ می دهم

اکبر کاووسی امید منتخب شورای شهر همدان در گفت وگو با پرسون، در خصوص کار و رسالت اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه باید استقلال خود را حفظ کند معتقدم هم دولت و هم حاکمیت باید از رسانه حمایت کند تا آنها رسانه ها بتوانند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

وی افزود: دیدگاه بنده این است که باید رسانه انقلابی باشد، انقلابی بودن به معنای تحول، پویایی، پیشرفت و رشد است و یک رسانه انقلابی در مسیر منفعت رساندن به مردم اقدام می کند.

سخنگوی شورای شهر همدان در مورد اقدامات شورای شهر دوره پنجم گفت: به شخصه اگر بخواهم به اقدامات شورا و شهرداری در مجموع در ۴ سال گذشته نمره بدهم نمره ۱۵ از ۲۰ می دهم و به هر کدام جداگانه نیز نمره کمتر از ۱۵ می دهم.

کاووسی ادامه داد: دلیل اینگونه نمره دادنم این است که در دوره پنجم کار شورا و شهرداری آنچنانی نبود که کارهای جاری شهر و برنامه های از پیش تعیین شده دچار اختلال شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین رهاورد شورای شهر دوره پنجم ایجاد جریان زنده و پویایی در معابر کوچه و پارک های شهر بود، تصریح کرد: به طور قطع شورای شهر پنجم در بین همه شوراها در توجه به مناطق محروم بی نظیر عمل کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان در مورد ساخت موزه در میدان مرکزی شهر همدان خاطرنشان کرد: در ابتدا ساخت موزه در برنامه نبود، اما با حفاری ها و کشف اکتشافات اداره میراث فرهنگی و استاندار قول ساخت موزه را به مردم همدان دادند.

کاووسی با اشاره به اینکه در ابتدا اداره میراث فرهنگی و راه شهرسازی برای ساخت موزه متعهد شده بودند اما دو سال این کار را معطل رها کردند بیان کرد: شهرداری از سال گذشته با هزینه بودجه ۵ میلیارد تومانی داخلی در حال تکمیل کردن این موزه است و امیدواریم تا پایان سال ساخت موزه میدان امام همدان به اتمام برسد.

منتخب ششمین دوره شورای شهر همدان در مورد طرح جامع شهری همدان هم گفت: زمانی که بنده وارد شورای شهر شدم، قرارداد طرح جامع شهری بسته شده بود اما در طول چهار سال گذشته کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر مشکلات این طرح را دائماً گوشزد می کرد.

وی اضافه کرد: در طرح جامع شهری به نقایص مورد تاکید توجهی نشد و همتی در اصلاح موارد قابل تذکر را ندیدیم و همین منجر به این شده که کمیته تخصصی راه و شهرسازی ۳۷ اشکال اساسی به این طرح وارد کند.

کاووسی با تاکید بر اینکه ۲۰ سال است که در دنیا طرح های جامع کنار گذاشته شده است افزود: جایگزین طرح جامع امروزه طرح های موضوعی و موضعی است.

310998