استاندار مطرح کرد؛

لزوم تجهیز پایگاه های امدادی در سطح استان ایلام

محمد نوذری گفت: استان ایلام نیازمند تجهیز پایگاه های بین جاده‌ای و امدادی خود در سطح استان است؛ از این رو درخواست تامین تعداد مورد نیاز آمبولانس و اتوبوس آمبولانس استان، هستیم.

تصویر لزوم تجهیز پایگاه های امدادی در سطح استان ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام ظهر امروز در دیدار با رئیس اورژانس کشور، ضمن تقدیر از خدمات اورژانس کشور در استان ایلام، ابراز داشت: بابت رسیدگی به استان ایلام در شرایط کرونایی از اورژانس کشور نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: استان ایلام به دلیل شرایط طبیعی و غیر طبیعی، استانی حادثه خیز محسوب می شود؛ به همین دلیل در بحث مدیریت بحران و کنترل حوادث مختلف در سطح استان ایلام، نیازمند توجه‌ای ویژه به این موضوع می باشد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از این نشست با تاکید مجدد بر حادثه خیز و صعب العبور بودن برخی مناطق در استان ایلام، اظهار کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق در سطح استان، نیازمند بالگرد اورژانس در استان می باشیم.

نوذری در پایان اضافه کرد: همچنین استان ایلام نیازمند تجهیز پایگاه های بین جاده‌ای و امدادی خود در سطح استان است؛ از این رو درخواست تامین تعداد مورد نیاز آمبولانس و اتوبوس آمبولانس استان، هستیم.

نوروزی_استان ایلام

285259