علیرضا استادی درباره کرونا و مافیا پاسخ داد

علیرضا استادی درباره ی وضعیت این روزهایش پس از ابتلا به ویروس کرونا، با بیان اینکه خوشبختانه شرایط مساعد و رو به بهبودی دارد، درخصوص سفر اخیرش به جزیره کیش برای ضبط «مافیا» به بیان توضیحاتی پرداخت.
تصویر علیرضا استادی درباره کرونا و مافیا پاسخ داد

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی انتشار مصاحبه و بیان اظهارنظری مبنی بر اینکه ۱۴ ماه است که از تهران خارج نشده و رفت‌وآمدی نداشته‌ است، یک مخاطب پرسشی را در ارتباط با این گفته ها مطرح کرده بود، مبنی بر اینکه «آقای استادی چطور میگه ۱۴ ماه است از تهران خارج نشده در حالی که شب های مافیا رو در کیش حضور داشته!!!»؛

استادی در توضیحاتی جدید و در پاسخ به پرسش مخاطبان، با بیان اینکه سفرش به کیش تفریحی نبوده است، توضیح داد: من فقط یک شب برای ضبط برنامه «مافیا» به کیش رفتم و برگشتم و این سفر یک روز کامل هم به طول نیانجامید؛ یعنی رفت و آمد من کمتر از ۲۴ ساعت بود. پس از آن که برنامه «مافیا» ضبط شد، بلافاصله به تهران برگشتم.

وی ادامه داد: نظر من کلی بود؛ وگرنه برای بازی در سریال «همبازی» نوید محمودی هم خارج از تهران رفتم و برگشتم. منظور من از سفر نرفتن، سفرهای شخصی، تفریحی و خانوادگی بود. بنابراین چند سفری که برایم پیش آمد، کاری بود آن هم با رعایت کامل پروتکل ها.

علیرضا استادی همچنین در ادامه از همکاری با سریال کمدی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان خبر داد.

285257