دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان در گفت وگو با پرسون:

تحرکات تروریست‌ها در مرزها برای القای ناامنی در کشور است

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان گفت: تحرکات دشمنان برای ایجاد یک یاس و ناامنی در کشور است، ولی بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران، اجازه نخواهد داد که عوامل خودفروخته و وطن‌فروش موفق به رسیدن به نیات شیطانی خود شوند.

تصویر تحرکات تروریست‌ها در مرزها برای القای ناامنی در کشور است

کردستان ـ علی اصغر دریایی؛ دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان در گفت وگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: عوامل ضدانقلاب و فریب خورده همواره در صدد ضربه زدن به این نظام و ملت بوده و هستند.

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرازچند گاهی شاهد عملیات‌های تروریستی در مرزهای استان کردستان هستیم و در این جنایت‌های ضدبشری شاهد شهادت حافظان امنیت در این استان بوده و هستیم.

دریایی در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت عثمان جهانی و ناصر امینی در شهرستان مریوان به دست تروریست‌ها و عوامل استکبار جهانی افزود: انسان اگر در هر زمانی آماده شهادت شده باشد، خود شهادت سراغش می‌آید، شهید حاج عثمان جهانی از جمله شهدایی بود که بعد از رشادت‌های فراوان در دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی و بعد از دوران بازنشستگی، دوباره برای مبارزه با ضدانقلاب به میدان آمد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان عنوان کرد: بی‌گمان تحرکات دشمنان این نظام و ملت برای ایجاد یک یاس و ناامنی در کشور است، ولی بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران، اجازه نخواهد داد که عوامل خودفروخته و وطن‌فروش موفق به رسیدن به نیات شیطانی خود شوند.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: مردم کردستان امتحان خود در بحث وطن پرستی و عِرق به این انقلاب را عملا بارها نشان داده‌اند و هرگز حاضر نیستند که ذره‌ای از این خاک پاک به دست نامحرمان بیفتد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

285229