امام جمعه مریوان در گفت وگو با  پرسون:

جنایت گروهک های تروریستی در مریوان بدون پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در سال‌های اخیر مردم ایران به ویژه کردستان شاهد جنایت‌های ضدبشری بسیاری از سوی عناصر فریب خورده ضدانقلاب در شهرستان های مرزی این استان بوده‌اند که بی شک هیچ یک از این اقدامات ضدانسانی عوامل استکبار بی پاسخ نخواهد ماند.

تصویر جنایت گروهک های تروریستی در مریوان بدون پاسخ نخواهد ماند

کردستان ـ ماموستا مصطفی شیرزادی؛ امام جمعه شهرستان مریوان در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون با اشاره به جنایت گروهک های ضدانقلاب علیه حافظان امنیت در کشور به ویژه در کردستان اظهار کرد: استان کردستان و شهرهای کُردنشین از همان ابتدای انقلاب دستخوش جنایات بیشمار دشمنان و فریب خوردگان بوده و هستند.

امام جمعه مریوان تاکید کرد: در سال‌های اخیر مردم ایران به ویژه کردستان شاهد جنایت‌های ضدبشری بسیاری از سوی عناصر فریب خورده ضدانقلاب در شهرستان های مرزی این استان بوده‌اند که بی شک هیچ یک از این اقدامات ضدانسانی عوامل استکبار بی پاسخ نخواهد ماند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: جنایت عوامل ضدانقلاب در به شهادت رساندن حافظان امنیت نه تنها تاثیری در تضعیف روحیه مردم کردستان و خصوصا مردم شهرستان مریوان نخواهد داشت، بلکه زمینه ساز تقویت روحیه انقلابی مردم می‌گردد.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: البته واضح است که این دست جنایت‌ها که از سوی دشمنان این مرزوبوم انجام می شود، برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری، ایجاد حس ناامنی، جلوگیری از سرمایه گذاری در کردستان و... است، ولی این نقشه ها و توطئه ها برای ملت و مردم کردستان نخ نما شده است.

ماموستا شیرزادی ابراز کرد: مردم کردستان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره روحیه مهین پرستی خود را نشان داده اند و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم این نظام کرده‌اند و با وجود جنایت بیشمار عوامل خودفروخته و ضدانقلاب هرگز حاضر نیستند که ذره‌ای از خاک این وطن را به دست دشمنان و عوامل استکبار و صهیونیستم جهانی بدهند.

امام جمعه مریوان در پایان سخنان خود ضمن تسلیت به خانواده شهدای عملیات تروریستی روز گذشته در مریوان، خاطرنشان کرد: اراده پولادین ملت ایران را دشمنان و ابرقدرتها در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند درهم بشکنند، لذا بی شک این حرکت مذبوحانه عوامل تروریستی در منطقه هیچ تاثیری در روحیه ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار کردستان نخواهد داشت.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

284389