ثبت نام ۱۶ هزار و ۳۹۵ نفر در سامانه طرح ملی مسکن استان البرز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه 21 هکتار اراضی پیش بینی شده در استان البرز در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۳۹۵ نام در سامانه طرح ملی مسکن استان به ثبت رسیده است و آمادگی کافی برای ثبت پنج هزار نام دیگر در این طرح وجود دارد
تصویر ثبت نام ۱۶ هزار و ۳۹۵ نفر در سامانه طرح ملی مسکن استان البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، رضا خالقی اشاره ای به آخرین اقدامات طرح مسکن ملی در استان البرز داشت و خاطرنشان کرد: طی این طرح رانندگان برون شهری فاقد خانه می‌توانند صاحب خانه شوند؛ این امر در راستای انعقاد تفاهم‌نامه ما بین سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه نرخ تورم افزایش وام مسکن تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: تاکنون ۱۶ هزار و ۳۹۵ نام در سامانه طرح ملی مسکن استان البرز به ثبت رسیده است که از این تعداد ۶۴۰ نفر واجد شرایط بودند که ۵۹۷ نفر از آن‌ها وجه اولیه را واریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروهی که هنوز وجهی پرداخت نکردند و کمتر از اندازه مقرر واریز وجه داشته‌اند سریعتر اقدام کنند، گفت: در صورت عدم واریز مبلغ در موعد مقرر اسامی این افراد حذف خواهد شد.

خالقی ظرفیت اراضی پیش بینی شده را 21 هکتار اعلام کرد و افزود: ۱۵ هکتار اراضی دولتی و ۶ هکتار اراضی خود مالکی در البرز وجود دارد که برای ۳۶۰۷ نفر دارای شرایط در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پایان بیان داشت: آمادگی کافی برای ثبت پنج هزار نام دیگر در طرح ملی مسکن استان البرز وجود دارد، افرادی که شرایط کافی دارند اقدام کنند.

285161