پرونده تعزیراتی برای 11 مرغداری متخلف در آمل

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت آمل، از تشکیل پرونده تخلف صنفی وتعزیراتی برای صاحبان ۱۱ واحد مرغداری عرضه کننده مرغ زنده خارج از شبکه توزیع خبر داد.
تصویر پرونده تعزیراتی برای 11 مرغداری متخلف در آمل

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، در بازرسی که مأموران اجرایی اداره صمت با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در سطح شهرستان آمل داشتند، تخلف صاحبان ۱۱ واحد مرغداری به علت حمل مرغ زنده خارج از شبکه توزیع محکوم و برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی، مقدار مرغ‌های توقیف شده در این بازرسی‌ها را بیش از ۶۰ هزار قطعه عنوان کرد و افزود: متخلفان درمجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

اصغری اضافه کرد: پرونده تخلف متصدیان واحدهای مرغداری برای صدور رأی و ادامه مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آمل ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آمل، با بیان اینکه فروش مرغ زنده و حتی عرضه خارج از شبکه توزیع ممنوع و غیربهداشتی است، تصریح کرد: بازرسی‌ها به صورت روزانه ادامه دارد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کرده و یا به صورت حضوری به این اداره مراجعه کنند.

اصغری، با هشدار به برهم زنندگان شبکه توزیع کالاهای اساسی مردم، خاطرنشان کرد: متخلفان مطمئن باشند در خصوص تنظیم بازار اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام شود و با رصد به موقع و مستمر بازار، متخلفان در صورت اقدام به تخلف، گرفتار قانون خواهند شد.

منبع:مهر

284844