مدیرکل ارتباطات این استان خبر داد:

اجرای 100 طرح توسعه تلفن ثابت در فارس

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اجرای ۱۰۰ طرح توسعه تلفن ثابت با ظرفیت ۱۷۱۶۶مشترک توسط مخابرات منطقه فارس خبر داد.
تصویر اجرای 100 طرح توسعه تلفن ثابت در فارس

به گزارش سایت خبری پرسون ازفارس، مهرداد سهرابی با اشاره به مصوبات سفر خرداد سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به فارس گفت: با توجه به عقب ماندگی استان در بخش تلفن ثابت و درخواست‌های زیادی که در سطح استان برای اشتراک تلفن ثابت وجود داشت، برنامه توسعه تلفن ثابت در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر توسط مخابرات منطقه فارس به عنوان مجری طرح در استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، سهرابی افزود: مخابرات منطقه فارس برای توسعه در این بخش ۱۶۴ طرح با ظرفیت ۲۵ هزار و ۶۰۴ مشترک طراحی کرده که تاکنون ۱۰۰ طرح به صورت کامل انجام شده و ۶۴ طرح در حال تکمیل است.

سهرابی عنوان کرد: با اجرای این ۱۰۰ طرح امکان ثبت نام تلفن ثابت برای ۱۷ هزار و ۱۶۶ مشترک جدید در سطح استان فراهم شده که تاکنون چهار هزار و ۹۶۰مشترک نسبت به ثبت نام اقدام کرده و خط تلفن آنها توسط مخابرات منطقه فارس دایر شده است.

او با بیان اینکه ۶۴ طرح توسعه دیگر در بخش تلفن ثابت در فارس نیز توسط مخابرات در حال تکمیل است، تاکید کرد: متقاضیان تلفن ثابت در سطح استان می‌توانند برای برخورداری از امکانات ایجاد شده و ثبت نام تلفن ثابت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

سهرابی همچنین گفت: در این راستا در آباده دو طرح، ارسنجان سه طرح، استهبان یک طرح، اقلید یک طرح، پاسارگاد یک طرح، جهرم چهار طرح، خفر یک طرح، خرامه یک طرح، خرمبید یک طرح، خنج دو طرح، داراب هشت طرح، رستم یک طرح، زرین دشت دو طرح، سپیدان دو طرح، سروستان یک طرح، زرقان شش طرح، فراشبند دو طرح، فسا دو طرح، فیروزآباد یک طرح، قیروکارزین یک طرح، کازرون هفت طرح، کوار دو طرح، گراش دو طرح، لارستان ۹ طرح، اوز یک طرح، لامرد دو طرح، مرودشت یک طرح، مهر ۴ طرح، ممسنی دو طرح، نی ریز یک طرح، آباده طشک یک طرح و در شیراز ۸۹ طرح اجرا شده است.

منبع:ایسنا

284793