استاندار قم:

ازمسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم تا ۲ ماه آینده بهره برداری خواهد شد

استاندار قم با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و صنعت قم خواهد بود، گفت: امیدواریم مسیر دسترسی این نمایشگاه با تامین به موقع اعتبارات تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.
تصویر ازمسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم تا ۲ ماه آینده بهره برداری خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، بهرام سرمست ظهر یکشنبه و در حاشیه بازدیدهای یکشنبه عمرانی از دو پروژه اقتصادی تحقیقاتی شهرک نمایشگاهی بین المللی قم و ساختمان مرکز تحقیقات اداره هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم مسیر دسترسی این نمایشگاه با تأمین به موقع اعتبارات تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: این نمایشگاه بین المللیویترین تولید و صنعت قم در آینده خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه این نمایشگاه با قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب در مسیر آزاد راه قم تهران و اهمیت ویژه برای استان قم، افزود: این شهرک نمایشگاهی نقش مؤثری در معرفی محصولات استان دارد که موجب رونق تولید می‌شود و قطعاً تولیدکنندگان بازار مناسبی برای عرضه محصولات خود از این طریق به نمایش می‌گذارند.

گفتنی است شهرک نمایشگاهی بین المللی قم با رویکرد اقتصادی و ۱۲ هزار متر زیربنا، در ابتدای مسیر آزاده راه قم به سمت تهران ایجاد شده است و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است عملیات ساخت مرکز تحقیقات هواشناسی استان قم با ۲ هزار و ۶۵۱ مترمربع زیربنا و در ۳ طبقه از سال ۹۴ آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

284772