اضافه شدن یک پایگاه به اورژانس گلپایگان

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس گلپایگان با بیان اینکه یک پایگاه به اورژانس شهرستان اضافه شد، گفت: با توجه به اینکه پایگاه اورژانس جدید هنوز ساختمانی ندارد، آمبولانس این پایگاه در مرکز اورژانس گلپایگان مستقر است.
تصویر اضافه شدن یک پایگاه به اورژانس گلپایگان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، سعید احمدی، امروز (یکشنبه-۵ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته با دو آمبولانس چهارهزار ماموریت را در سطح شهرستان انجام دادیم که البته برخی اوقات شاهد نارضایتی‌های مردمی هم بودیم. در همین راستا با تلاش های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان و سایر مسئولان از ابتدای اردیبهشت ماه یک پایگاه اورژانس به شهرستان گلپایگان اضافه شده است.

وی ادامه داد: از اسفند ماه سال گذشته تماس های گرفته شده با اتاق فرمان ۱۱۵ گلپایگان به اتاق فرمان مرکزی در اصفهان انتقال داده شد. بنابراین شهروندان در دادن آدرس نهایت دقت را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مسئول امور پایگاه های اورژانس شهرستان گلپایگان گفت: با توجه به اینکه پایگاه اورژانس جدید هنوز ساختمانی ندارد، آمبولانس این پایگاه در مرکز اورژانس گلپایگان مستقر است و از خیران می خواهیم در ساخت فضای فیزیکی پایگاه اورژانس جدید شهرستان، ما را یاری کنند.

همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: برای ساخت پایگاه اورژانس جدید به زمینی به مساحت حدود ۵۰۰ متر نیاز داریم که شرکت سهامی زراعی گلپایگان آن را در اختیار ما قرار خواهد داد، اما نیازمند حضور خیران برای احداث ساختمان آن هستیم تا بتوانیم پایگاهی را با مساحت حدود ۲۰۰ متر بنا کنیم.

ناصر رستمی در رابطه با شرایط کرونا در شهرستان گلپایگان، یادآورشد: اکنون ۳۱ نفر در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا بستری بوده که پنج نفر آنها در بخش آی سی یو هستند. در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان دو نفر فوت و ۹ نفر بستری شدند. همچنین تاکنون ۷۰۰ دوز واکسن در شهرستان به افراد تحت اولویت تزریق شده است و درصدد تزریق واکسن به پاکبانان و کارکنان غسالخانه ها نیز هستیم.

منبع:ایسنا

284764