ابتلای 31290 نفر به کرونا در سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان با افزایش ۵۷ مورد جدید به ۳۱ هزار و ۲۹۰ نفر رسید.
تصویر ابتلای 31290 نفر به کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۳۱ هزار و ۲۹۰ در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند، افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۲۲۸ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که ۲ نفر از هم استانی‌های عزیز در همین ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اینک ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند، گفت: مردم عزیز استان اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا خواهیم بود.

منبع:مهر

284659