سرپرست مدیریت اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

پرداخت 467 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان‌غربی

سرپرست مدیریت اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز اجرای طرح اشتغال روستایی تاکنون ۴۶۷میلیارد تومان تسهیلات در آذربایجان‌غربی پرداخت و برای ۱۲هزار و ۵۱۲ نفر اشتغالزایی شده است.
تصویر پرداخت 467 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محمد امید فرخی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح اشتغال روستایی تاکنون ۴۶۷میلیارد تومان تسهیلات در آذربایجان‌غربی پرداخت و برای ۱۲هزار و ۵۱۲نفر اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های ارسالی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی بیش از سهمیه استانی است تصریح کرد: اگر اعتبار پایدار تامین شود دوباره تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت می‌شود.

سرپرست مدیریت اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طرح اشتغال روستایی از سال ۹۶ تاکنون در حال اجرا است و در مجموع پنج هزار و ۴۶۴پرونده وارد مجموعه شده است.

فرخی با اشاره به اینکه بیشتر تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانوان دریافت شده، افزود: اعتباری که برای توسعه مشاغل خانگی آذربایجان‌غربی تخصیص یافته ۵ونیم میلیارد تومان بوده که در مجموع تاکنون با پرداخت ۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۲۱۷پرونده واشتغالزایی ۳۸۰ نفر درحال اجرا است.

انتهای پیام/

284346

مطالب مرتبط