رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

استیضاح وزیر بهداشت به صلاح نیست و آسیب زاست/ ما خستگی را به تن کادر درمان گذاشتیم

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان را امری غیرکارشناسی و آسیب زا دانست.
تصویر استیضاح وزیر بهداشت به صلاح نیست و آسیب زاست/ ما خستگی را به تن کادر درمان گذاشتیم

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد مرادی با اشاره به این موضوع افزود: در شرایطی که کرونا تمامی مناطق کشور را قرمز کرده است و همین امر تلاش و جانفشانی های کادر درمان و بهداشت را دوچندان کرده، طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان به هیچ وجه به صلاح نبوده و اقدامی غیر کارشناسی است.

وی با بیان اینکه کادر درمان و بهداشت در طول این مدت تمامی تلاش خود را به کار بسته اند، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی نیز به رکن اساسی دولت برمی گردد که نتوانسته به درستی به نظرات کارشناسی وزیر بهداشت و درمان عمل کند و زیر سوال بردن عملکرد وزارت بهداشت و درمان تنها عایدی آن ضعیف شدن و خستگی تمامی تلاشگران این عرصه است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان به نتیجه نخواهد رسید، عنوان کرد: به طور حتم اگر وزیر بهداشت و درمان به مجلس بیاید صحبت های زیادی دارد و مسائل را شفاف مطرح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اکنون زمان پشتیبانی و تقدیر از عملکرد تمامی کادر درمان و بهداشت است نه اقدامات غیرکارشناسی، اظهارکرد: بیانیه تقدیر و تشکر ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در تشکر و قدردانی از وزیر بهداشت و درمان نشان داد که مجلس به دنبال استیضاح نبوده و نیست.

مرادی با اشاره به اینکه سراسر دنیا در حال حمایت از کادر درمان هستند اما در کشورمان با چنین اقداماتی خستگی را در تن آن ها باقی می گذاریم، اضافه کرد: باید قدردان مدافعینی باشیم که از جان خود گذشتند تا با شاهدت شان نشان دهند از هیچ تلاشی برای ایجاد سلامت و آرامش سراسری در کشور دریغ نمی کنند.

منبع : ایسنا

284104