ضربه سخت تر کرونا به مردم در انگلیس نسبت به آلمان و فرانسه

بر اساس نتایج یک تحقیق، خانوارهای انگلیسی که در پی شیوع کرونا، شغل خود را از دست دادند، با کاهش درآمد بیشتری نسبت به خانوارهای فرانسوی و آلمانی مواجه شده اند.
تصویر ضربه سخت تر کرونا به مردم در انگلیس نسبت به آلمان و فرانسه

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس نتایج یک تحقیق، خانوارهای انگلیسی که در پی شیوع کرونا، شغل خود را از دست دادند، با کاهش درآمد بیشتری نسبت به خانوارهای فرانسوی و آلمانی مواجه شده اند چرا که این دو کشور دارای امنیت اجتماعی بهتری هستند و درآمد مردم آنها از برابری بیشتری برخوردار است.

"بنیاد رزولوشن" در گزارشی اعلام کرد که 41 درصد از خانوارهای انگلیسی که در آن یک نفر یا بیشتر بیکار شده اند حداقل یک چهارم درآمدشان کاهش یافته است.

این بنیاد اعلام کرد که تنها 20 درصد خانوارهای تازه بیکار شده در فرانسه دچار چنین سقوط بزرگی شده اند، در حالی که این نسبت در آلمان 28 درصد بوده است.

بیکاری در هر سه کشور در سال گذشته، به ویژه در مقایسه با بحران مالی جهانی 2008، شاهد افزایش نسبتاً کمی بوده است، چرا که کمک های کرونایی دولت ها، شرکت ها را به نگه داشتن کارمندان خود ترغیب کرده است.

بر اساس این گزارش، آن دسته از خانوارهای بریتانیایی که درآمد آنها کاهش یافته است، نسبت به خانوارهای آلمانی و فرانسوی برای تأمین هزینه های زندگی خود، دو برابر بدهی بیشتری طی این همه گیری متقبل شده اند.

به گفته ماگا گوستافسون، اقتصاددان این بنیاد، واکسیناسیون سریع در انگلیس به این معنی است که بحران درآمد در این کشور سریعتر کاهش می یابد اما ضعف اساسی در امور اقتصادی خانوارها خطراتی را برای آینده به وجود آورده است.

این بنیاد گفت از هر 3 خانوار در انگلیس، یک خانوار هزینه های خود را کاهش داده است در حالی که این رقم در فرانسه و آلمان 23 و 21 درصد می باشد.

در این گزارش آمده است که کاهش زیاد هزینه های مردم انگلیس به محدودیت های کرونایی این کشور مربوط می شود که شدیدتر بوده و مدت بیشتری نسبت به فرانسه و آلمان ادامه داشته است و همچنین وضعیت مالی خانوارها را تضعیف کرده است.

بنیاد رزولوشن بر روی موضوعاتی که بر خانوارهای کم درآمد تأثیر می گذارد، متمرکز است.

284062