پیکر سردار حجازی در اصفهان تشییع شد

پیکر سردار شهید سید محمد حجازی امروز در اصفهان با حضور شخصیت های مختلف استانی و کشوری تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد
تصویر پیکر سردار حجازی در اصفهان تشییع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، پیکر مطهر سردار شهید سید محمد حجازی، امروز (سه شنبه- ۳۱ فروردین) در اصفهان با حضور شخصیت های مختلف استانی و کشوری تشییع و ساعت ۱۰:۳۰ در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد. در ابتدای این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل پادگان پرواز هوانیروز سپاه پاسداران برگزار شد، سردار صفوی- مشاور فرمانده معظم کل قوا و سردار قاآنی– فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی درباره ابعاد شخصیتی و خدمات شهید حجازی پرداختند.

در این مراسم سردار سلامی- فرمانده کل سپاه پاسداران، عباس رضایی استاندار اصفهان و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی استان نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم نیز نماینده حزب الله لبنان پیام تسلیت سید حسن نصرالله را قرائت کرد و سپس نماز میت به امامت آیت الله مهدوی- امام جمعه موقت اصفهان بر پیکر شهید حجازی اقامه شد و با مشایعت مردم و مسئولان استانی و لشکری پیکر این شهید والا مقام تشییع و در گلستان شهدا در کنار قبور همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

سردار سید محمد حجازی متولد ۱۳۳۵ در اصفهان بود که مدتی مسئولیت سپاه پاسداران در لبنان، فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و جانشین فرمانده سپاه قدس از جمله سوابق او بود. ایشان در روز ۲۹ فروردین در اثر عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا

283637