در راستای اجرای طرح نان مهربانی؛

۳ هزار نان بین خانواده های نیازمند نهاوند توزیع می شود

با فرارسیدن ماه میهمانی خدا و در راستای اجرای طرح نان مهربانی، ۳ هزار نان بین خانواده های نیازمند شهرستان نهاوند توزیع می شود.
تصویر ۳ هزار نان بین خانواده های نیازمند نهاوند توزیع می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، طرح نان مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان قرار است با همکاری گروه‌های مختلف مردم ۳ هزار عدد نان بین خانواده‌های نیازمند نهاوندی توزیع شود، در این پویش نیکوکارانه با توزیع بن‌های مربوطه بین نیازمندان و مراجعه به نانوایی‌های تعیین شده، افراد نان خود را دریافت خواهند کرد.

خیرین و نیکوکاران می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۵۳۸۹۱ بانک انصار گروه جهادی شهید محسن امیدی، در این امر خداپسندانه شریک شوند و سفره نیازمندان را رنگین‌تر کنند.

این گروه جهادی همچنین در نظر دارد با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر حضور گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی نسبت به تهیه آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های شهید قدوسی و علیمرادیان اقدام کند.

در این بخش نیز خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب گروه جهادی شهید محسن امیدی به نام محمد سعیدی کیا به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۵۳۸۹۱ واریز کرده و کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند تحویل دهند.

283633