ساخت مسکن برای 3000 خانوار محروم آذربایجان شرقی

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنیاد مسکن در این استان برای ۳۰۰۰ خانوار محروم مسکن می‌سازد، گفت: خیرین می‌توانند برای احداث مسکن محرومین، کمک خود را به حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز کنند.
تصویر ساخت مسکن برای 3000 خانوار محروم آذربایجان شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عباس صادقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین نهادی است که بر اساس فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(س) تشکیل شده است، اظهار داشت: افتتاح حساب 100 به منظور خانه‌سازی برای مستضعفان در 21 فروردین 1358 تاسیس گردید.

وی با بیان اینکه خیرین هر میزان به حساب صد امام(ره) آذربایجان شرقی واریز کنند، دو برابر آن از سازمان مرکزی حساب صد امام برای مسکن محرومین استان واریز می‌شود، افزود: مبالغ این حساب، فقط برای احداث و تعمیر مسکن محرومین در روستاها هزینه می‌شود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در سال گذشته به بیش از 100 نفر برای ودیعه، تعمیر و احداث مسکن در استان کمک کردیم، ابراز داشت: تلاش ما این است که مشکل و دغدغه محرومان در زمینه مسکن کاهش یابد که از خیرین تقاضا داریم با واریز کمک‌های خود به حساب 100 امام (ره) برای کاهش مشکلات محرومان یاری کنند.

منبع: تسنیم

283494