رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان:

برگزاری مراسم شب قدر منوط به کاهش کرونا در کردستان است

رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان گفت: در صورتی که وضعیت کرونا در کردستان فروکش کند برای ایام شب قدر برنامه های خاصی در سطح استان در دست اجرا خواهیم داشت.

تصویر برگزاری مراسم شب قدر منوط به کاهش کرونا در کردستان است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، نورعلی خزایی؛ رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هیات‌های مذهبی در سراسر کشور به ویژه در استان کردستان در مناسبت‌های دینی ویژه برنامه‌های بسیاری برای اجرا دارند که امسال اجرای این سری از برنامه با تغییراتی مواجه شده است.

رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان گفت: به علت شیوع کرونا و نیز جلوگیری از گسترش این ویروس منحوس بخشی از این برنامه ها در فضای مجازی برگزار می‌گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در رمضان امسال هم به همت هیات‌های مذهبی و فعالان دینی برنامه‌های ویژه ای برای این ماه در نظر گرفته ایم.

خزایی در ادامه تاکید داشت: یکی از برنامه‌های معنوی و دینی در ماه مبارک رمضان امسال توزیع فایل صوتی کامل قرآن کریم در فضای مجازی است که شهروندان می توانند به آسانی به آن دسترسی داشته باشند.

رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان تصریح کرد: در این برنامه ختم قرآن در فضای مجازی در هیات‌های مذهبی، مسجدها و... برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر هیات‌های مذهبی کردستان در رمضان امسال در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اقشار آسیب پذیر بیکار ننشسته‌اند و در این راستا کمک‌های خوبی جمع آوری شده است.

رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان با اشاره به توزیع غذای گرم در هیات‌های مذهبی به صورت «بیرون بر» در این استان، افزود: در ایام شهادت امیرالمومنین (ع) در هیات‌های مذهبی استان کردستان شاهد برگزاری سخنرانی به صورت وبینار خواهیم بود.

خزایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در صورتی که وضعیت کرونا در کردستان فروکش کند برای ایام شب قدر برنامه های خاصی در سطح استان در دست اجرا خواهیم داشت.

اردلان رضایی مطلق ـ استان کردستان

283480