مدیر بیمارستان امیرکبیر اراک:

بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند

مدیر بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: از حجم بالای ملاقات بیماران کرونایی به ستوه آمده ایم و مردم بدانند که ملاقات بیماران کرونایی اکیدا ممنوع است.
تصویر بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، اکبر شمسی بیان کرد: بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند و مردم فهیم استان مرکزی این نکته را به خاطر داشته باشند که به هیچ وجه به دیدن این افراد نروند.

وی افزود: افراد با ملاقات بیماران کرونایی ضمن در معرض خطر دادن سلامتی خود این بیماری را در جامعه انتشار می دهند.

شمسی ادامه داد: متخصصان در صورت لزوم برای بیماران کرونایی همراه تعیین می‌کنند که این همراه با پوشیدن لباس های ایمنی و رعایت نکات بهداشتی است و معنی همراه بیمار با ملاقات بسیار متفاوت است.

وی تاکید کرد: ۵۰ تخت در بخش چشم و گوش و حلق و بینی که برای بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود تکمیل شده و همچنین ۴ مریض در بخش ویژه تحت نظر هستند.

مدیر بیمارستان امیرکبیر اراک در ادامه بیان کرد: بخش چشم و گوش و حلق و بینی به بخش اطفال دو با ۹ تخت انتقال پیدا کرده و تمامی اعمال جراحی غیر ضروری لغو گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از بیماران قلبی مرکز امیرالمومنین(ع) به این بیمارستان مراجعه می‌کنند و تعداد بیماران قلبی افزایش یافته است، اما مسیر سایر بیماران از جمله بیماران روان (مردان و زنان)، خون، هماتولوژی و سرطان و آنکولوژی اطفال، گوش و حلق و بینی، چشم، اورژانس اطفال، بستری اطفال،picu ، nicu، نوزادان، قلب، ccu و اورژانس قلب، post ccu کاملاً جداگانه می باشد و بیمارستان به این نکته توجه ویژه‌ای دارد.

شمسی تصریح کرد: بخش عفونی اطفال با یک مسیر کاملاً جداگانه و برای اطفالی که دچار بیماری‌های عفونی و کرونا هستند، در نظر گرفته شده که سلامت سایر اطفال غیر کرونایی حفظ شود.

اکبر شمسی گفت: علاوه بر دستگاه اکسیژن ساز که در این مرکز مستقر است، ۱۵۰ کپسول اکسیژن نیز وجود دارد و با هماهنگی های ریاست دانشگاه، ۱۴۰ کپسول نیز اضافه شده اما با توجه به مصرف بالای اکسیژن بیماران کرونایی، اگر این روند ادامه یابد در تامین اکسیژن دچار مشکل خواهیم شد.

283384