معاون استانداری ایلام خطاب مدیران بانک ها:

با بازاریان نهایت تعامل را داشته باشید

جهانگیر رستمزاد اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی و شیوع کرونا در کشور و به تبع آن تعطیلی بسیاری از مشاغل، بانک ها با مردم به ویژه بازاریان و کاسبان، نهایت همراهی را داشته باشند

تصویر با بازاریان نهایت تعامل را داشته باشید

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، جهانگیر رستمزاد، معاون امور اقتصادی استاندار ایلام ظهر امروز در نشست خبرگان بانکی که با حضور مدیران عامل بانک های استان و مسئولان اقتصادی استان برگزار شد، ابراز کرد: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی و شیوع کرونا در کشور و به تبع آن تعطیلی بسیاری از مشاغل، بانک ها با مردم به ویژه بازاریان و کاسبان نهایت همراهی را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین مدیران عامل بانک ها برای موضوع وصول چک های برگشتی و اقساط وام ها، با بازاریان نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

معاون استاندار ایلام در ادامه تصریح کرد: در شرایط سخت قرار داریم و تعداد زیادی از بازاریان و کاسبان در سطح استان شغل را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کرده اند و در این شرایط باید آن ها را همراهی و همیاری کنینم.

رستمزاد اضافه کرد: بانک ها حداقل 2 تا 3 ماه از ارسال پیامک سر رسید پرداخت وام ها به وام گیرندگان خودداری کنند و نهایت تعامل را با مردم و بازاریان داشته باشند.

معاون استانداری ایلام در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به پشتیبانی و مانع زدایی از مشکلات تولید، باید از تولیدکنندگان حمایت کنیم و شرایط سخت به وجود آمده برای آن ها را درک کنیم.

نوروزی_استان ایلام

283253