رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

فوتی بر اثرکرونا در آذربایجان‌غربی رکورد زد/27 نفر فوتی در یک روز

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از افزایش بی‌شمار تعداد فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 27 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.
تصویر فوتی بر اثرکرونا در آذربایجان‌غربی رکورد زد/27 نفر فوتی در یک روز

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان غربی، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در آذربایجان‌غربی از افزایش بی‌شمار تعداد فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 27 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند و مجموع فوتی‌ها بر اثر کرونا در استان به سه هزار و 966 نفر رسید.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸۶ نفر بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که در مجموع تعداد بیماران بستری شده به ۱۳۳۴ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از بستری یک هزار و 334 نفر بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان خبر داد و تصریح کرد: از مجموع ۱۳۳۴ بیمار بستری شده در بیمارستان‌های استان تعداد ۲۵۵ نفر در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری، که تعداد ۶۱ نفر از آنان به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده اضافه کرد: از مجموع ۲۸۶ بیمار جدید بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۵۴ نفر مبتلای قطعی و ۲۳۲ نفر مشکوک به کرونا هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع ۲۸۶ نفر بیمار جدید بستری شده، تعداد ۱۰۴ نفر در ارومیه، سه نفر اشنویه، ۱۸ نفر بوکان، سه نفر پلدشت، ۹ نفر پیرانشهر، هفت نفر تکاب، ۶ نفر چالدران، چهار نفر چایپاره، ۴۵ نفر خوی، سه نفر سردشت، ۱۲ نفر سلماس، ۲ نفر شاهین‌دژ، پنج نفر شوط، ۱۱ نفر ماکو، ۱۳ نفر مهاباد، ۳۳ نفر میاندوآب، هشت نفر در نقده بستری شدند.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون تعداد ۱۳۸ هزار و ۹۱۴ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

282981