آقای رئیس جمهور! با اقتصاد ایران چه کردید؟!/ به کدام وعده تان عمل کردید؟!

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است و حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نموده‌اید.
تصویر آقای رئیس جمهور! با اقتصاد ایران چه کردید؟!/ به کدام وعده تان عمل کردید؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی وکیل‌پور سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی ضمن اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر اظهار داشت: از سال 1392 تاکنون کشور درگیر مذاکرات برای حل مساله هسته ای و رفع تحریمها است. در این مدت دولتمردان تدبیر و امید با موفق اعلام کردن مذاکرات و تاکیدهای چندباره بر به زانو درآوردن دشمن بر طبل اقتدار سیاسی و بی سواد خواندن منتقدان این مذاکرات کوبیده اند، بطوریکه در داخل کشور از مساله تولید و تکیه بر توان داخلی کاملاً غافل شده اند.

وکیل پور افزود: با همین سبک در مدیریت کشور، متاسفانه شاهد ضعف در تامین حتی مایحتاج اولیه مان هستیم. وضع رو به گونه ای رقم زده اند که مردم را در صفهای طولانی مرغ و روغن سرگردان کرده اند و یا در بازار بورس حالتی را پیش آوردند که سرمایه های مردم یک شبه از ارزش افتاد.

وی در ادامه در خصوص تورم افسار گسیخته در زمان تصدی دولت تدبیر و امید گفت: میانگین تورم در دی ماه سال 1399 در مقایسه با دی ماه سال 1398 به میزان 46.2 درصد افزایش پیدا کرده است که این نشان از بی برنامگی و عدم توفیق دولت در مدیریت عرصه اقتصاد است.

وکیل پور در ادامه در خصوص شعارهای اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری، مردم با دقت برنامه های اقتصادی نامزدها را دنبال کنند و به فردی رای دهند که برنامه روشنی برای مدیریت اقتصاد و معیشت کشور داشته باشد و امید اولش به مردم و ظرفیتهای داخلی کشور باشد.

وکیل پور در این‌باره ادامه داد: مردم یادشان هست که در این هشت سال، آقای روحانی حدود 20 شعار اقتصادی داده اند که شامل: رونق اقتصادی، رفع تحریمها و مشکلات بانکی، توزیع عادلانه ثروت، مهار و کنترل تورم، اختصاص سه درصد از درآمد نفت به خوزستان، نجات کشور از بیکاری و گرانی، توجه ویژه به مسکن، افزایش حقوق کارگران مطابق با تورم، افزایش یارانه دهک های پایین، توانمند سازی روستاها، رفع فقر مطلق و عدالت درآمدی، کم نشدن ارزش پول ملی، راحتی خیال بابت تامین ارز، تبدیل ایران به بازار صادرات، توزیع سهام عدالت و گشایش اقتصادی می باشد. حتی آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است. حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید؟ و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نمودید؟

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در انتها یادآور شد: دولت همین فرصت باقی مانده از زمان خدمت را مغتنم بشمارد و در جهت بهبود معیشت و اقتصاد کشور گام بردارد و با طرح دوباره نخ نمای مذاکرات در مدت زمان انتخابات ریاست جمهوری، این فرصت آخر رو هم از دست ندهد.

منبع : فارس

282951