عدم خسارت جانی در آتش سوزی کارگاه تعمیر خودرو در قم

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه تعمیرات خودروهای سبک در تقاطع جمهوری و جوادالائمه خبرداد.
تصویر عدم خسارت جانی در آتش سوزی کارگاه تعمیر خودرو در قم

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، عباس جعفری امروز در جمع خبرنگاران در قم اظهارکرد: این آتش سوزی ساعت ۱۱:۱۰ امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام و اولین خودروها از ایستگاه آتش نشانی جوادالائمه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: با توجه به وسعت حریق و ترافیک سنگین در محل درخواست واحدهای کمکی شد و در پی آن ۱۲ خودرو عملیاتی به همراه خودرو تجهیزات و آبرسان به محل اعزام شدند.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۴۰ آتش نشان به همراه کت‌های عملیاتی در محل حادثه حضور داشتند، گفت: با تلاش آتش نشانان پرتلاش و زحمت کش، اجازه سرایت آتش به منازل اطراف داده نشد و تنها سه خودرو موجود در کارگاه به طور کامل دچار حریق شده و دودزندگی به طبقات فوقاتی و منازل اطرف مشاهده شد.

وی گفت: در این حادثه متاسفانه ۵ آتش نشان به علت شدت بالای حرارت و فضای اطفایی موجود در داخل کارگاه دچار مصدومیت‌های جزیی شدند و خوشبختانه کارکنان کارگاه دچار مصدومیت نشدند.

282937