مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان؛

یک هزار و ۴۱۳ روستای آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از بهره‌‌مندی یک‌هزار و 150 روستا از اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: در فاز نخست توسعه ‏ارتباطات روستایی، یک هزار و ۱۵۰ روستا و در فاز دوم که ‏در حال انجام است ۲۶۳ روستا در سطح استان از ‏اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.
تصویر یک هزار و ۴۱۳ روستای آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد از بهره‌‌مندی یک‌هزار و 150 روستا از اینترنت پرسرعت خبر داد و اظهار داشت: در فاز نخست توسعه ‏ارتباطات روستایی، یک هزار و ۱۵۰ روستا و در فاز دوم که ‏در حال انجام است ۲۶۳ روستا در سطح استان از ‏اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه با تامین تجهیزات، مابقی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان نیز تحت پوشش اینترنت پر سرعت قرار می‌گیرند افزود: زیر ساخت‌های ارتباطی در روستاهای آذربایجان‌غربی در حال توسعه است .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستاها و مناطق محروم آذربایجان‌غربی از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

جلیلی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر همه شهرهای استان به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز شده است.

انتهای پیام/

282699