استاندار هرمزگان؛

تلاش و رشادت نیروی دریایی، پدیدآورنده اقتدار دریایی است

استاندار هرمزگان گفت: اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و رشادت نیروی دریایی است.
تصویر تلاش و  رشادت نیروی دریایی، پدیدآورنده اقتدار دریایی است

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، فریدون همتی چهارشنبه شب در دیدار با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: تکمیل بیمارستان ها و افزایش سرانه فضاهای درمانی یکی از دغدغه های دولت بوده و در استان هرمزگان با مشارکت‌های انجام شده در فضای همدلی و تعامل، اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و احداث بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، از جمله این پروژه‌های مهم است.

همتی عنوان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رشادت و کوشش خستگی ناپذیر، اقتدار دریایی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. همه ما قدردان تلاش نیروی دریایی برای تامین امنیت کشور در عرصه دریاها و حراست از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

استاندار هرمزگان افزود: استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده و توانسته به تحقق اهداف توسعه‌ای این استان کمک کند.

همتی به ساخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: احداث این بیمارستان نیز از اقدامات مهم نیروی دریایی و استانداری در هرمزگان است.

وی گفت: با توجه به پیشرفت خوب این پروژه، باید تلاش همه جانبه‌ای صورت گیرد تا این بیمارستان به سرعت تجهیز و در تابستان سال جاری آماده بهره‌برداری شود و مدیریت استان نیز همواره پای کار بوده و حمایت و پشتیبانی لازم را در این راستا انجام می دهد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا، این بیمارستان کمک خوبی به مجموعه بهداشت و درمان استان برای ارائه خدمات به مردم خواهد بود و باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات استاندار هرمزگان، بر پیگیری تسریع در راه اندازی بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، تاکید کرد.

همچنین در این دیدار مقرر شد، برای تعیین تکلیف و ساماندهی برخی اراضی، جلسه‌ای میان معاونت عمرانی استانداری و نیروی دریایی ارتش، در تهران برگزار شود.

منبع: مهر

282524