مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر عنوان کرد:

ارتباط مستقیم با سرمایه انسانی شرکت

کارکنان بیمه کوثر می‌توانند با رونمایی از سامانه 24* 7 شرکت، همزمان با روز منابع ‌انسانی، انتقاد و پیشنهاد خود را در زمینه‌های اداری و پشتیبانی، به صورت 24ساعته و در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل، با شماره همراه ۰۹۱۰۲۰۸۹۳۸۲ مطرح و از همان طریق پیگیری کنند.
تصویر ارتباط مستقیم با سرمایه انسانی شرکت

به گزارش سایت خبری پرسون، در سال جدید همسو با اصلی‌ترین سیاست شرکت بیمه کوثر مبنی بر جلب رضایت کارکنان، نمایندگان و ذی‌نفعان شرکت، این مدیریت در حدود اختیارات فعلی خود تدابیر نو و ویژه‌ای اندیشیده است تا با فراهم کردن شرایط بهتر برای همکاران و ارایه خدمات مناسب‌تر به آنان بتواند به هدف افزایش رضایت کارکنان شرکت دست یابد.

ابوالفضل شهابی وش با تبریک 25 فروردین، روز منابع انسانی، به همه فعالان این عرصه گفت: طی بررسی‌هایی که در 3ماه حضورم در مدیریت اداری و پشتیبانی شرکت صورت داده‌ام، به این باور رسیده‌ام که در زمینه سرمایه انسانی، با اتکا به دانش روز، نگاه پویای هیات‌مدیره و مدیرعامل و شرایط خوب شرکت می‌توانیم در افقی بالاتر از فعالیت‌های مرسوم و با نگاهی فراگیرتر به سرمایه انسانی برای پیشرفت و تعالی شرکت برنامه‌ریزی کنیم. اما مقدمه‌اش آن است که بپذیریم همه ذی‌نفعان از آنجا که بر کارکرد و شرایط موجود اثر دارند، سرمایه انسانی شرکت هستند.

282495