پلمپ 17 واحد صنفی متخلف در چابهار

۱۷ واحد صنفی در شهرستان چابهار به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا اعمال قانون شدند.
تصویر پلمپ 17 واحد صنفی متخلف در چابهار

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، اعضای ستاد مبارزه با کرونای چابهار امروز (چهارشنبه) از روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره ستاد ملی کرونا از نانوایی‌ها، بانک‌ها، بازار و اصناف سطح شهر بازدید کردند.

در این بازدید که در راستای نظارت بر چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا و بررسی محدودیت فعالیت اصناف انجام شد با اصناف متخلفی که نسبت به رعایت محدودیت‌ها بی‌توجهی کردند برخورد قانونی شد.

علیرضا میر معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه چابهار در حاشیه این بازدید گفت: پیرو اعلام وضعیت نارنجی و با ابلاغ ستاد کرونا شهرستان چابهار تمامی اصناف و مشاغلی که در گروه چهار، سه و دو قرار دارند تحت هیچ عنوان امکان فعالیت نداشته و تا پایان محدودیت‌ها می‌بایست غیرفعال باشند.

عبدالرسول خدمتی رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار نیز گفت: در این بازدید پنج واحد صنفی ابزار آلات، یک واحد صنفی خرازی، لوازم قنادی، فروشگاه عرضه ظروف یکبار مصرف، فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی، خدمات کامپیوتری، نانوایی، الکتریکی، رنگ فروشی، خوار بار فروشی، لوازم آشپزخانه و ۲ واحد صنفی پارچه فروشی به مدت ۱۰ روز پلمب و غیرفعال شدند.

وی افزود: نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های اعلام شده در وضعیت نارنجی افزایش یافته و کارشناسان بهداشت محیط در دو نوبت صبح و عصر و به صورت نامحسوس بر روند اجرای موارد بهداشتی نظارت خواهند داشت.

رحمدل بامری فرماندار چابهار نیز روز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه با بیان اینکه طبق دستور استاندار، تمامی همایش‌ها و سفرهای مدیران به این منطقه کنسل شده است، تصریح کرد: براساس مصوبات ستاد کرونا تمامی ورودی‌ها به چابهار کنترل خواهد شد و در این زمینه، ممنوعیت تردد برای خودروهای با پلاک غیر بومی به پلیس‌راه اعلام شده است.

282443

مطالب مرتبط