فرماندار:

کمبود آمبولانس در بیمارستان های نهاوند

فرماندار نهاوند از کمبود آمبولانس در بیمارستان های شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: رئیس اورژانس کشور در سفر اخیرش به نهاوند قول مساعدت داد در اسرع وقت آمبولانس مورد نیاز در اختیار بیمآرستان های نهاوند بگذارد.
تصویر کمبود آمبولانس در بیمارستان های نهاوند

مراد ناصری فرماندار نهاوند امروز در گفت وگو با سایت خبری پرسون در مورد آخرین وضعیت ویروس کرونا در شهرستان نهاوند اظهار کرد: متاسفانه نهاوند نخستین شهرستان در سطح استان همدان بود که در ظرف یک هفته گذشته نارنجی و سپس در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت.

وی در خصوص دلیل اصلی شیوع موج چهارم کرونا در شهرستان نهاوند افزود: به دلیل ورود مسافر در ایام عید و کمرنگ شدن دستور العمل های بهداشتی شاهد روند افزایشی بیماران کرونایی در نهاوند هستیم.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: آمار بستری های بیماری کرونا در دو بیمارستان شهید قدوسی و علیمرادیان به 200 نفر رسیده که در تاریخ نهاوند بی سابقه است.

ناصری در مورد سفر رئیس اورژانس کشور به نهاوند در دو روز گذشته نیز خاطرنشان کرد: رئیس اورژانس کشور در این سفر قول مساعد دادند که کمبود آمبولانس را در اسرع وقت و کمبود تجهیزات پزشکی دو بیمارستان نهاوند را تامین کنند.

وی در خصوص این سوال که مساجد در ماه رمضان در نهاوند باز هستند یا نه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا مساجد شهرستان با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی به روی نمازگزاران باز است.

فرماندار نهاوند در پایان تصریح کرد: درب ورودی سراب ها و پارک های نهاوند تا اطلاع ثانوی بسته است و امیدواریم همشهریان پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

منیژه فرهانپور- استان همدان

282378