رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد؛

توزیع اقلام غذایی ماه میهمانی خدا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تصویر توزیع اقلام غذایی ماه میهمانی خدا

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ناصر فغفوری اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، اقلام اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تامین شده و هیچ‌گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد. هم‌اکنون اقلام توزیعی ماه مبارک رمضان شامل برنج هندی، برنج تایلندی، شکر، گوشت منجمد، روغن نیمه‌جامد، روغن پخت و پز، روغن سرخ کردنی و قند تامین و به میزان مورد نیاز در بازار توزیع شده است.

وی افزود: شکر مورد نیاز کارخانجات و صنوف نیز با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تامین شده و هیچ‌گونه محدودیتی در تامین آن توسط صنوفی همچون قنادی‌ها وجود ندارد. روغن مورد نیاز استان نیز هم‌اکنون در همه مراکز توزیع موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در این راستا در سطح استان وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد بازاری با ثبات بیشتر در استان هستیم، ادامه داد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش و پیگیری کنند. سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی بوده و افراد می‌توانند شکایات خود را از طریق سایت http://۱۲۴.ir نیز به بازرسان سازمان گزارش دهند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: بیشتر نظارت‌ها در بازار نسبت به ۱۰۵ قلم کالا اساسی انجام می‌شود و تمرکز سازمان بازرسی صمت بیشتر روی کنترل قیمت این کالاها است. نسبت به قیمت سایر اقلام نیز بر اساس شکایت‌های مردمی بازرسی صورت می‌گیرد اما حساسیت ما بیشتر روی ۱۰۵ کالای پرمصرف و ضروری مردم است.

فغفوری با اشاره به اجرای طرح بازرسی اصناف، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی «آپ» به‌ صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

منبع: ایسنا

282251