مدیر عامل جمعیت هلال احمر:

کودک ۶ ساله مهابادی پس از ۷۲ ساعت جستجو پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در سومین روز از عملیات جست‌وجوی کودک مفقود شده در روستای محمودآباد شهرستان مهاباد، نجاتگران به همراه افراد محلی موفق شدند کودک۶ ساله را پیدا کنند.
تصویر کودک ۶ ساله مهابادی پس از ۷۲ ساعت جستجو پیدا شد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده اظهارداشت: طبق گزارشات مردمی در مورخ ۴۰۰/۱/۲۲ مبنی در مفقود شدن دختر بچه ۶ ساله در روستای محمودآباد از توابع شهرستان مهاباد در ساعت ۲۲:۳۸ دقیقه عملیات از زمان دریافت خبر توسط گروه‌های امدادی انجام شد.

وی تصریح کرد: از زمان شروع عملیات ۴ تیم از شعبه مهاباد، ۲ تیم آنست به همراه ۲ قلاده سگ از مرکز استان و همچنین ۳ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه کمک‌دار در این عملیات برای پیدا کردن کودک به کارگیری شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: در این عملیات که از شب حادثه آغاز شده بود تمام مناطق و محل‌هایی که امکان پیدا شدن کودک مفقود شده وجود داشت توسط امدادگران و نیروهای مردمی مورد جست‌وجو و ارزیابی قرار گرفت.

جعفرزاده ادامه داد: با جست‌وجوی ۷۲ ساعته نیرو‌های هلال احمر و نیروهای مردمی خوشبختانه دختر بچه ۶ ساله حوالی ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز در ۷ کیلومتری روستای مزبور پیدا و به خانواده تحویل داده شد.

انتهای پیام/

282216