اکران تبلیغات های فرهنگی ویژه ماه رمضان در تهران با محوریت همدلی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: اکران تبلیغات های فرهنگی در سطح شهر تهران ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت همدلی و کمک به تنگ دستان آغاز شده است.
تصویر اکران تبلیغات های فرهنگی ویژه ماه رمضان در تهران با محوریت همدلی

به گزارش سایت خبری پرسون، برزین ضرغامی با اشاره به اکران تبلیغات فرهنگی ماه مبارک رمضان، ادامه داد: این سازمان در نوبت اول ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی با عنوان رمضان ماه همدلی را آغاز کرد و نزدیک به ۵ روز است که در سطح شهر تهران شاهد اکران تصاویر ماه مبارک رمضان هستیم.

وی افزود: همه ظرفیت‌های اکران در شهر تهران را به کار گرفته‌ایم که به خوبی شاهد استقبال شهر از ماه مبارک رمضان در پایتخت باشیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان داشت: قبل از آغاز سال ۱۴۰۰ فراخوانی را برای ماه مبارک رمضان منتشر کرده بودیم و از هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری دعوت کرده بودیم که در این فراخوان شرکت کنند. آثار داوری وپس از آن، آثار برگزیده برای اکران در سطح شهر تهران انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: برای دهه دوم ماه مبارک رمضان، لیالی قدر، شهادت حضرت امام علی (ع) و ولادت امام حسن مجتبی (ع) اکران‌های مجددی در سطح شهر تهران انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان زیباساز ی شهر تهران یادآور شد: بعد از اکران طرح‌ها در دهه دوم ماه مبارک رمضان، برای روز قدس و عید فطر آماده می‌شویم و در این خصوص اکران‌های مختلفی به صورت گسترده خواهیم داشت.

ضرغامی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی است، گفت: پیام‌های فرهنگی با محوریت پرداختن به عبادت و تلاوت کلام الله مجید، کمک به تنگدستان و بهره مندی از فیوضات خاص این ماه اکران شده است.

منبع: مهر

282118