رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۳؛

دستگیری ۱۲۷ نفر معتاد متجاهر

سردار رحیمی گفت: ۴ قبضه سلاح جنگی و ۲۷ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید.۱۲۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر شد.
تصویر دستگیری ۱۲۷ نفر معتاد متجاهر

به گزارش خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، امروز سردار حسین رحیمی" رئیس پلیس پایتخت" در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۳ در جمع اصحاب رسانه اطهارداشت: در اولین مرحله از طرح رعد سال ۱۴۰۰، ۳۱۱ حکم قضائی با کارهای اطلاعاتی به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه ۸۶۴ نفر از مجرمین دستگیر شدند، ادامه داد: بالغ بر۴ هزار و ۹۳۳ فقره اموال سرقتی را از مجرمین کشف کردند . این متهمان بصورت باندی فعالیت می کردند که ۲۹ باند هماهنگ ۳ نفره و بالاتر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ۱۳۲ دستگاه خودرو و موتور و۳۵ دستگاه دوچرخه کشف و ضبط گردید. ۸۳۴ پرونده هم رسیدگی شد.

سردار رحیمی با اشاره به محکومین فراری، گفت: افرادی هستند که که حکم دارند و به زندان مراجعه نکردند که در این راستا ۳۰ نفر دستگیر شدند و ارزش اموال مکشوفه بالغ بر ۹میلیارو د۶۰۰میلیون تومان است.

وی اشاره کرد: ۴ قبضه سلاح جنگی و ۲۷ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید.۱۲۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به رسیدگی ۳۱ پرونده‌ قاچاق کالا بیان کرد: ۱۳۳ نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر شدند. ارزش اموال کشف شده قاچاق ۸ونیم میلیارد تومان است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: طرح های پلیس توسط پلیس های تخصصی با جدیت و برنامه ریزی جدید و با قدرت و اقتدار بابرهم زنندگان نظم و امنیت برای رسیدن به امنیت و آرامش ادامه خواهد داشت.

وی توصیه ای به مردم و واحدهای صنفی کرد و گفت: تلاش کنیم شئونات اسلامی این ماه را رعایت کنیم.

سردار رحیمی بیان کرد: تجمعات در پارک های بیرون تهران بیشتر شده است مردم رعایت کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در خصوص خاموشی ها به ستاد مبارزه با کرونا اعلام کردم که تصادفات در بزرگراه ها بالارفته و در بعضی بزرگراه ها نباید این خاموشی اعمال شود.

وی با اشاره به سرقت مسلحانه ای که شب گذشته در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداددر خلازیر اتفاق افتاد، توضیح داد: همکاران در سرکلانتری ۱۰ هنگام گشت بودند که با اقدام و آتش متقابل مامورین مواجه می شوند در این راستا ۳ نفر دستگیر و هیچ خسارتی به ماموران وارد نمی شود. یک قبضه سلاح نیز کشف شد.

سردار رحیمی ادامه داد: وظیفه پلیس برنامه ریزی و مبارزه بازورگیران، سارقان مسلح است و دائما در حال کار اطلاعاتی هستیم . سهم سرقت تهران به ۲۰ و نیم درصد کاهش یافته است.

به گزارش ساراپیرانه

انتهای پیام/

282068