آغاز انتخابات هیئت مدیره سهام عدالت گیلان از نیمه اردیبهشت‌

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان از نتخابات هیئت مدیره سرمایه‌گذاری سهام عدالت گیلان در نیمه اردیبهشت‌ خبر داد.
تصویر آغاز انتخابات هیئت مدیره سهام عدالت گیلان از نیمه اردیبهشت‌

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علیرضا نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال آزادسازی سهام عدالت تعدادی از صاحبان سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت آن انتخاب کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان عنوان داشت: این دسته از افراد با انتخاب اعضاء هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گیلان می‌توانند در آینده کاری این شرکت نقش داشته باشند.

وی افزود: سهام داران باید از طریق ثبت نام در سامانه سجام در مجمع عمومی که به شکل فوق‌العاده از 15 اردیبهشت‌ماه تا 15 خرداد‌ماه برگزار می‌شود شرکت کرده و آرای خود را نسبت به انتخاب داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گیلان اعلام کنند.

نوروزی گفت: در این بازه زمانی تعدادی از افراد که از لحاظ مدرک تحصیلی، تجربه و مهارت‌های لازم، واجد شرایط هستند می‌توانند تا 28 فروردین ماه نسبت به ثبت نام در سامانه به عنوان داوطلب عضویت در هیئت مدیره شرکت کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان گیلان خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت نام در هیئت مدیره باید حداقل مدرک کارشناسی را داشته و مهارت‌هایی در حوزه‌های اقتصادی، مالی و فنی حرفه‌ای داشته باشند.

منبع: تسنیم

282050