عضوکمیسیون عمران وشهرسازی شورای شهر یزد مطرح کرد؛

پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر

جورابی با بیان اینکه پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند گفت: لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.
تصویر پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر

به گزارش سایت خبری پرسون از یزدجو، الهه جورابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند گفت: لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

عضوکمیسیون عمران وشهرسازی شورای شهر یزد بیان کرد: در راستای کنترل بار ترافیکی، عملیات احداث میدان انتهای کسنویه بعداز۲۵ سال اجرائی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در پروژه های عمرانی صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم از شهرداری ها انتظار احداث پروژه هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پی گیری های شهروندان تمام مناطق شهرداری و اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری، پروژه ها طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت هستند و قطعا پروژه های عمرانی و خدماتی این منطقه تأثیر بسزایی در رشد و شکوفایی شهر خواهند داشت.

جورابی در پایان افزود: هدف از اجرای این پروژه ها توسعه زیر ساختها و ارتقای سطح کیفی معابر منطقه و تسهیل در عبور و مرور است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

282016