استاندار ایلام:

مردم ایلام سال هاست منتظر شنیدن سوت قطار هستند

محمد نوذری گفت: امید داریم تا قبل از پایان دولت حداقل بخشی از فاز اول راه آهن را در استان به اجرا در بیاوریم.

تصویر مردم ایلام سال هاست منتظر شنیدن سوت قطار هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام عصر امروز در دیدار با محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی در این وزارتخانه، اظهار داشت: خواستار اختصاص اعتبار برای طرح ملی مسکن در استان ایلام هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین برای اجرای زیرساخت واحدهای مسکن مهر و کامل کردن برج هنر ایلام، نیازمند اعتبارات لازم هستیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران باید پرداخت گردد، اظهار داشت: همچنین خواستار این هستیم که در سریع ترین زمان ممکن تونل کبیر کوه تکمیل و افتتاح شود.

نوذری با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای مسیر اربعین در استان، عنوان داشت: خواستاریم که اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های اربعین در استان ایلام از جمله حمیل به ایلام، دهلران، ایلام و صالح آباد تخصیص داده شود.

وی با اشاره به منتظر ماندن چندین ساله مردم ایلام برای شنیدن سوت قطار، گفت: امید داریم تا قبل از پایان دولت حداقل بخشی از فاز اول راه آهن را در استان به اجرا در بیاوریم.

استاندار ایلام در بخش پایانی این دیدار با اشاره به نزدیک شدن به پایان دولت، مطرح داشت: اولویت اصلی ما تکمیل پروژه های نیمه تمام و به سرانجام نرسیده به ویژه در حوزه راه و شهرسازی می باشد.

نوروزی_استان ایلام

281950

مطالب مرتبط