پشتیبانی از 11 توکن جدید در بانک دیجیتال ریولوت (لندن)

بانک دیجیتال مستقر در لندن با نام ریولوت (Revolut) ، پشتیبانی از 11 توکن جدید را آغاز کرده است.

تصویر پشتیبانی از 11 توکن جدید در بانک دیجیتال ریولوت (لندن)

به گزارش سایت خبری پرسون، این بانک، اخبار و نام ارزها را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت. آنها همچنین یک اطلاعیه برای امنیت معامله گران تازه کار در حوزه رمزنگاری، ارائه کردند.

بانک ریولوت، اکنون 11 توکن دیگر به معامله گران خود ارائه می دهد. آنها اخبار را در وبلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشتند و نمای کلی ارزهایی که پشتیبانی از آنها را اضافه کرده اند، به کاربران ارائه می دهند.

رمزارزهای جدیدی که آنها اضافه کرده اند، عبارتند از: کاردانو (Cardano) ،یونی سوآپ (Uniswap) ،سینتتیکس (Synthetix) ،یرن فایننس (Yearn Finance) ،اوما (Uma) ،بنکر (Bancor) ،فایل کوین (Filecoin) ،نومریر (Numeraire) ،لوپرینگ (Loopring) ،ارکید (Orchid) و گراف (Graph). با توجه به افزایش علاقه به حوزه ارزهای رمزنگاری شده در سال 2021 ، اخیراً این توکن ها بسیار محبوب شده اند. اکنون با افزودن به لیست ریولوت ، علاقه به آنها و همچنین ارزش آنها، بیشتر هم خواهد شد.

این صرافی به دلیل سازگاری با میزان تقاضا در حوزه رمزارزها، محبوب است. در زمان افتتاح آن در سال 2017 (96-1395) ، فقط از بیت کوین پشتیبانی می کرد. بعدها، اتر و لایت کوین را نیز اضافه کرد. از آن زمان ، این بانک در تلاش بوده تا پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده با حجم معاملات بالا را برای تأمین نیاز کاربران خود، اضافه کند.

همچنین این بانک خاطر نشان کرد که معامله گران باید معاملات را با در نظر گرفتن ماهیت ناپایدار قیمت های رمزنگاری انجام دهند. در کنار آن ، آنها همچنین به خوانندگان یادآوری کردند که ریولوت دارایی های دیجیتال خود را به صورت آفلاین ذخیره می کند تا از آنها در برابر هک شدن محافظت کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: coinquora

281870