افزایش نقدینگی زنجیره ای کاردانو (ADA) به زودی!

cardano(کاردانو) به زودی می تواند افزایش نقدینگی زنجیره ای را مشاهده کند.

تصویر افزایش نقدینگی زنجیره ای کاردانو (ADA) به زودی!

به گزارش سایت خبری پرسون، اکوسیستم کاردانو با راه اندازی این پروتکل جدید می تواند به زودی راه حل نقدینگی زنجیره های دریافت کند.

اکوسیستم کاردانو با راه اندازی اوکام رایزر (OccumRazer) ، یک پلتفرم غیر متمرکز بودجه و یک راه حل نقدینگی که به طور خاص برای نیازهای شبکه ساخته شده است، می تواند نقدینگی زنجیره ای خود را گسترش دهد.

این پلتفرم این توانایی را دارد که موفقیت های پروژه های امسال را ببیند و موقعیت کاردانو را در بازار به شدت بهبود بخشد.

روند کند رشد کاردانو در حال پایان است

با اینکه به دلیل محبوبیت فعلی کاردانو این مسئله برای افرادی که با پروژه آشنا نیستند واضح نیست، اما این شبکه به کندی توسعه و روند راه اندازی معروف است و با اینکه از سرعت کند و ثابت برای امنیت شبکه استفاده می کند، این دوره از کاردانو به آرامی در حال پایان است.

اکنون شبکه به طور کامل غیرمتمرکز شده و مرحله حاکمیت اکثر گوگن (Goguen) ها آغاز شده است، زمان آن فرا رسیده که پروژه ها در کاردانو راه اندازی شوند و از ویژگی های عملکردی که سال ها طول کشید تا توسعه یابد، بهره ببرند.

یکی از اولین برنامه های اصلی غیرمتمرکز که در کاردانو راه اندازی می شود، اوکام فایننس (Occam Finance) می باشد. پروژه ای که هدف خود را تبدیل کاردانو به یک شبکه برای جمع آوری کمکهای مالی قرار داده است. یکی از اولین مولفه های این چشم انداز، پروژه اوکام رایزر (OccamRazer) خواهد بود. یک پلتفرم بودجه غیرمتمرکز که مجموعه کاملی از ابزارهای فنی و نظارتی را برای شرکت کنندگان حرفه ای سرمایه گذاری ارائه می دهد. راه اندازی با یک رابط کاربری مورد پسند ارائه می شود که آن را برای شرکت کنندگان شبکه با فن آوری کمتر نیز در دسترس قرار می دهد.

اوکام رایزر (OccamRazer) قرار است شرکت کنندگان جدیدی را به اکوسیستم کاردانو بیاورد

طبق پست وبلاگ این شرکت، اوکام رایزر (OccamRazer) کاملا آماده تولید است و به زودی میزبان اولین پروژه های جمع آوری کمک مالی خواهد بود. Occam Finance معتقد است که پلتفرم آن در نهایت به یک اکوسیستم کاملا جامع تبدیل می شود که چیزی فراتر از یک سکوی پرتاب و سایر محصولات سنتی DeFi (دیفای)است.

با ایجاد یک سکوی پرتاب برای پروژه های نوظهور، اوکام رایزر (OccamRazer) شرکت کنندگان، مشاغل، برنامه ها و سرمایه های جدید را به اکوسیستم کاردانو وارد می کند. این توانایی به نوبه خود جذب میلیون ها کاربر از جوامع محلی به کاردانو را دارد.

این شرکت در پست وبلاگ خود گفت : ” توانایی ارائه خدمات کامل جمع آوری سرمایه غیر متمرکز این امکان را می دهد که دیفای در کاردانو به عنوان یک پدیده جهانی واقع شود.” اولین پروژه اوکام رایزر (OccamRazer)، در مراحل اولیه موفقیت آمیز خواهد بود. به همین ترتیب اوکام فایننس (Occam Finance) گفت که این پروژه ها به طور منحصر به فردی رو به رشد هستند که به اکوسیستم ” آماده و منتظر” کاردانو تبدیل می شوند ، زیرا قبلا توسط جامعه پذیرفته شده اند.

برای پشتیبانی از اکوسیستم Occam ، این شرکت با استفاده از قابلیت دارایی های بومی کاردانو، ارز دیجیتال OCC را راه اندازی می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cryptoslate

281014