اعلام اسامی داوران بازی های ملوان و چوکا برابر حریفانشان

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مصطفی بینش و مجید محمدی به ترتیب قضاوت بازی های ملوان بندرانزلی و چوکا تالش را برابر حریفانشان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول کشور برعهده دارند.
تصویر اعلام اسامی داوران بازی های ملوان و چوکا برابر حریفانشان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علیرضا وهابی روز دوشنبه گفت: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال مصطفی بینش به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و رایکا بابل انتخاب شد که علی الفتی و داود عروجلو به عنوان کمک داور، هادی صحرایی به عنوان داور چهارم و صادق نوری به عنوان ناظر گروه داوری این مسابقه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و رایکا بابل عصر روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه باید در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار گیرند تا یکی از دربی های شمال کشور در لیگ دسته اول برگزار شود.

وی بیان کرد: همچنین مجید محمدی به عنوان داور بازی تیم های فوتبال چوکا تالش و استقلال خوزستان انتخاب شده که این دیدار همزمان با سایر بازی های هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول به میزبانی تیم چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: مهرداد نجفی و رضا اسکندری نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند، جواد نصرالهی به عنوان داور چهارم و محمد دوستی به عنوان ناظر گروه داوری دیدار تیم های چوکا تالش و استقلال خوزستان حضور می یابند.

وهابی به بازی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان در این لیگ اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا نیز عصر سه شنبه در دیداری همزمان باید در کرمان مقابل تیم قدرتمند مس قرار گیرد.

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با ۳۱ امتیاز در رتبه چهارم، ملوان بندرانزلی با۲۸ امتیاز در مکان هفتم و تیم چوکا تالش با ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ایرنا

281845

مطالب مرتبط