مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان عنوان کرد:

297 منزل مسکونی در 23 روستای مریوان دچار خسارت شدند/ هیچ تلفات جانی نداشته ایم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: در بررسی هایی که در همان ساعات اولیه زلزله از سراسر روستاهای مریوان انجام گرفت، مشخص گردید که 297 منزل مسکونی در 23 روستای این شهرستان دچار خسارت هایی شده اند.

تصویر 297 منزل مسکونی در 23 روستای مریوان دچار خسارت شدند/ هیچ تلفات جانی نداشته ایم

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد فلاحی؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت آسیب های زلزله شب گذشته در برخی از روستاهای شهرستان مریوان پرداخت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: پس از وقوع زمین لرزه 5.3 ریشتری تیم های ارزیاب هلال احمر، ستاد مدیریت بحران و... استان کردستان به شهرستان مریوان اعزام شدند.

فلاحی به خسارت های این زلزله اشاره کرد و بیان داشت: در بررسی هایی که در همان ساعات اولیه زلزله از سراسر روستاهای مریوان انجام گرفت، مشخص گردید که 297 منزل مسکونی در 23 روستای این شهرستان دچار خسارت هایی شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این زلزله خسارت های جانی نداشت ولی برخی از منازل روستایی تا 60 درصد خسارت دیده اند که به همین منظور مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان این خسارت ها را ارزیابی خواهند کرد.

فلاحی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: در بُعد خسارت های جانی باید گفت که در زمان وقوع زمین لرزه برخی از افراد در هنگام فرار و خروج از منزل دچار مصدومیت های سطحی شدند که همگی آنها به صورت سرپایی درمان گردیدند.

آیین مهر ـ استان کردستان

280714

مطالب مرتبط