رییس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

فوت 13 نفر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از ابتلای 764 نفر در استان به بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 764 نفر مبتلای جدید به بیماری کرونا در استان شناسایی شده است و در این مدت 13 نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را ازدست دادند.
تصویر فوت 13 نفر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در ارومیه، در خصوص آخرین وضعیت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 764 نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 196 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 56 نفر در مراکز درمانی استان به مشکلات حاد تنفسی بستری هستند که از این تعداد 503 نفر مشکوک به کرونا و 764 نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با ابراز تاسف عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۳ تن در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، سلماس، بوکان، میاندوآب و خوی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند که با احتساب این فوتی‌های جدید، شمار جان باختگان از ویروس کرونا در استان به ۳ هزار و ۸۶۶ تن رسید.

آقازاده یادآور شد: از مجموع یک هزار و ۵۶ نفر بستری در بیمارستان‌های استان ۲۴۴ تن از آنان در "آی‌سی‌یو" بستری و تعداد 46 نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

انتهای پیام/

281694