رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

مرگ 6 بیمار کرونایی دیگر در استان/ شناسایی 347 مبتلا به کووید19

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ 6 بیمار کرونایی و نیز شناسایی 347 مبتلا به ویروس کووید 19 در این استان خبر داد.

تصویر مرگ 6 بیمار کرونایی دیگر در استان/ شناسایی 347 مبتلا به کووید19

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فرزین رضاعی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز با تایید این آمارها در جمع خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه آخرین آمار نشان می دهد که در طول 24 ساعت گذشته دوباره میزان فوتی های کرونا در کردستان افزایش داشته است، به گونه‌ای که در این مدت زمان 6 بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همچنین در مدت زمان اخیر 347 بیمار مبتلا به این ویروس در سنندج و دیگر شهرستان های استان کردستان شناسایی شده‌اند.

رضاعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با مبتلایان جدید تعداد بسترهای کرونا در بیمارستان‌های کردستان به 479 نفر رسیده است که از این تعداد بیمار بستری، 64 نفر از آنان به علت وخامت اوضاع در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی بیشترین بیماران بستری شده را مربوط به شهر سنندج اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 214 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های شهر سنندج بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با آمار فوتی های 24 ساعت اخیر، تعداد فوتی های ما بر اثر این ویروس در کردستان به 1143 نفر رسیده است.

281627