رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد؛

برخورد جدی با گران فروشی نان در آذربایجان‌غربی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هر قرص نان اعم از سنگک، بربری، لواش و روغنی نرخ مصوب و ابلاغی خود را دارد و هیچ نانوایی حق گران کردن با عنوان مخصوص را ندارد و نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می‌شود.
تصویر برخورد جدی با گران فروشی نان در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، غلامرضا بابایی در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر بازار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ساعات کار نانوایی‌های لواش پز نیز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت ندارند، اظهار داشت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان همه نانوایان شامل بربری‌پزها، سنگک‌پزها و نان روغنی‌پزها باید از ساعت ۱۵ ظهر شروع به کار کنند.

وی تاکید کرد: هر قرص نان اعم از سنگک، بربری، لواش و روغنی نرخ مصوب و ابلاغی خود را دارد و هیچ نانوایی حق گران کردن با عنوان مخصوص را ندارد و نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند، توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی یاد آور شد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه نیز برای سال جاری ٣٠٠ هزار ریال تعیین شده بود که این قیمت هنوز در حال بررسی است و قیمت نهایی تا ابتدای ماه مبارک رمضان مصوب و اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند تا این مساله در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

281576